Публічні закупівлі

23.02.2022р.Придбання меблів для хірургічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» по вул.Енергетична 1, у м.Шумськ Тернопільської області – Операційний стіл з інфузійною стійкою для насосу на колесах для пересування (ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення, НК 024:2019: 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-02-23-010384-a
(оголошення від 23.02.2022р.)

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі

МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Операційний стіл з механіко-гідравлічним приводом

Призначення

Відповідність, з посиланням на сторінку технічної документації

Операційний стіл повинен бути призначений для безпечного позиціонування пацієнта при виконанні операцій: в загальній хірургії, акушерстві та гінекології, травматології та інших хірургічних галузях.

Загальні відомості

Ступінь інформації

Дані приладу

1.

Фірма виробник обладнання

Вказати

2.

Країна-виробник

Вказати

3.

Модель

Вказати

4.

Гарантійний термін експлуатації

не менше 12 місяців

Комплектація:

Найменування

Кількість

Відповідність, з посиланням на сторінку технічної документації

1

Стіл операційний

1 шт.

2

Дуга анестезіологічна

1 шт.

3

Секція для голови

1 шт.

4

Опора для плечей

2 к-ти

5

Опора для руки

2 к-ти

6

Опора бічна

2 к-ти

7

Секція для ноги

2 шт.

8

Опора під коліна

2 к-ти

9

Опора для стоп ніг

1 к-т.

10

Матрац

1 к-т.

11

Ручка регулювання висоти моста для нирок

1 шт.

12

Набір рентген-прозорих панелей дублюючий секції ложе

1 к-т.

13

Ремені на тіло

1 шт

14

Ремені на кінцівки

1 комп

15

Інструкція з експлуатації

1 шт.

Технічні параметри:

Найменування

Кількість

Відповідність, з посиланням на сторінку технічної документації

1

Стіл повинен бути з механіко-гідравлічним приводом

наявність

2

Регулювання висоти столу повинно відбуватися за допомогою педалі гідравлічного приводу

наявність

3

Ручки управління для налаштування нахилів ложе в положення тренделебург та зворотній тренделенбург, нахилів ложе вліво і вправо, нахилів спинної секції і вигину верхньої частини столу догори повинні бути розташовані під секцією для голови

наявність

4

Регулювання висоти моста для нирок повинно здійснюється шляхом обертання спеціальної рукоятки з двох сторін столу

наявність

5

Положення опор для рук, опор під коліна, опор бічних, упорів для плечей повинно налаштовуватись вручну

наявність

6

Опори для рук повинні бути швидкоз’ємні та рентген-прозорі

наявність

7

Налаштування положення секції для голови та секцій для ніг повинно здійснюватися за допомогою механічних зубчастих фіксаторів

наявність

8

Секція для голови та секції для ніг повинні бути знімними

наявність

9

Станина і телескопічна тумба столу виготовлені з нержавіючої сталі

наявність

10

Верхня частина (ложе) столу повинна бути рентген-прозорою

наявність

11

Ложе столу повинно бути обладнано знімним (без використання інструментів) набором рентгенпрозорих панелей дублюючим секції ложе, що дає змогу робити рентгенівські знімки на касетах.

наявність

12

Конструкцією столу повинно бути передбачено використання рентгенівських апаратів типу С-дуга для виконання рентгенівських знімків на секції для голови, спинній секції, секціях для ніг та опорах для рук.

наявність

13

Стіл повинен бути обладнаний колесами для легкого переміщення в межах операційного залу

наявність

14

Блокування і розблокування основи столу для переміщення повинно виконуватись за допомогою одноразового натискання ногою на педаль гальм, розташовану на основі столу

наявність

15

Опори для стоп ніг повинні встановлюватись в вертикальному і горизонтальному положеннях

наявність

16

З двох сторін стіл повинен бути обладнаний рейками для встановлення додаткових аксесуарів

наявність

17

Розміри рейок для встановлення аксесуарів

висота не більше 30 мм, товщина не більше 8 мм

18

Розміри верхньої частини столу

(довжина × ширина)

не менше 2020 × 500 мм

19

Висота верхньої частини столу від підлоги

не менше 760-1020 мм

20

Висота верхньої частини столу від підлоги з встановленим набором ренгенопрозорих панелей для рентгенівських знімків на касетах

не менше 800-1060 мм

21

Діапазон переміщення вгору вниз

не менше 260 мм

22

Бічний нахил ложе вліво

не менше 20°

23

Бічний нахил ложе вправо

не менше 20°

24

Тренделенбург

не менше 22°

25

Зворотній тренделенбург

не менше 22°

26

Нахил секції для голови вгору

не менше 65°

27

Нахил секції для голови вниз

не менше 75°

28

Нахил секції спинної вгору

не менше 75°

29

Нахил секцій для ніг вниз

не менше 85°

30

Нахил секцій для ніг вгору

не менше 15°

31

Відведення секцій для ніг вбік

не менше 180°

32

Висота моста для нирок (ниркового валика)

не менше 0-125 мм

33

Висота моста для нирок (ниркового валика) з встановленим набором ренгенопрозорих панелей для рентгенівських знімків на касетах

не менше 0-85 мм

34

Максимальне безпечне навантаження, кг

не менше 160

Стійка для інфузійного насоса

Призначення

Відповідність, з посиланням на сторінку технічної документації

Розміщення та транспортування інфузійного насосу з монітором

Найменування

Кількість

Відповідність, з посиланням на сторінку технічної документації

1

Регулювання висоти від 850 мм до 1200 мм

відповідність

2

Регулювання висоти механічне

наявність

3

Полиця для розміщення монітору, розміром не більш ніж 280х140 мм

наявність

4

Товщина металу полиці не менш ніж 3 мм

відповідність

5

Вбудований розгалужений фільтр для підключення кабелів насосу та аксесуарів

наявність

6

Опора має 5 коліс, 2 з них мають фіксатори

відповідність

7

Розмір хрестовини з колесами не менш ніж 450х450 мм

відповідність

8

Діаметр коліс не менш ніж 75 мм

відповідність

9

Штатив інфузійний з регулюванням висоти

наявність

10

Вага не менш ніж 10 кг

наявність

Загальні вимоги

Документи на прилад

Вимога

Відповідність

1

Декларація відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженого постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013р.

наявність

2

Проведення монтажних, сервісних робіт фахівцями постачальника, уповноважених виробником або офіційним представником виробника (надати оригінал листа виробника або його офіційного представника)

наявність

3

Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.

наявність

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться за рахунок коштів державного бюджету (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій) по КЕКВ 3210.
Закупівля нового операційного стола здійснюється у зв’язку із наявною потребою доукомплектування хірургічного відділення, в якому нещодавно було закінчено капітальний ремонт, новими меблями медичного призначення, необхідного для якісного надання медичних послуг.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти державного бюджету, 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


23.02.2022р.Паливо – ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
(переговорна процедура закупівлі)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-02-23-004770-a
(оголошення від 23.02.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2022-02-04-005145-b та UA-2022-01-18-006867-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Перелік документів, що мають бути подані у складі пропозицій учасника на переговорах, містяться в тендерній документації за оголошеннями наведеними вище:
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати:
1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  з зазначенням найменування предмету договору, номеру та дати укладання договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір з аналогічною специфікою предмета закупівлі.
1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний  договір, дія якого не закінчена.
2. Учасник процедури закупівлі під час подання пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
3. Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
4. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
5. Товари, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності на кожен вид товару. Сертифікати відповідності мають бути від того ж самого виробника, продукція якого планується для постачання.
6. Копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність.
7. Гарантійний лист про те, що товар не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.
8. Проєкт договору для погодження його умов.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2210, а також за результатами аналізу українського ринку нафтопродуктів та з урахуванням середньої ціни на пальне по Україні станом на 22.02.2022.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 340000,00 грн. (триста сорок тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


08.02.2022р.Наркотичні лікарські засоби – ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-02-08-014830-b
(оголошення від 08.02.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

№ п/п Торговельна назва лікарського засобу Міжнародне непатентоване найменування (МНН) Анатомо-терапевтично-хімічна класифікація

(код АТХ)

Одиниця виміру К-сть
1 Фентаніл.  Розчин для ін’єкцій,  прозора безбарвна рідина,  1 мл розчину містить фентанілу 0,05 мг; по 2 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 1 або 2, або 20 блістерів у коробці з картону

(33692500-2 – Розчини для ін’єкцій)

Fentanyl N02AB03 амп. 800
2 Сибазон.  Розчин для ін’єкцій,  прозора безбарвна або з жовтувато-зеленим відтінком рідина,  1 мл розчину містить діазепаму 5 мг;  по 2 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 2 блістери у коробці

(33692500-2 – Розчини для ін’єкцій)

Diazepam N05BA01 амп. 900
3 Морфіну  Гідрохлорид.  Розчин для ін’єкцій  1 % по 1 мл в ампулах у № 5х20,  прозора безбарвна або злегка жовтувата або коричнювата рідина,  1 мл розчину містить морфіну гідрохлориду у перерахуванні на 100 % речовину – 8,6 мг;  по 1 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері; по 20 блістерів у коробці з картону

(33692500-2 – Розчини для ін’єкцій)

Morphine N02AA01 амп. 200
4 Кетамін.  Розчин для ін’єкцій,  прозора безбарвна або злегка забарвлена рідина,  1 мл розчину містить кетаміну гідрохлориду 57,6 мг (у перерахуванні на кетамін 50 мг);  по 2 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці; по 5 ампул у блістері, по 2 блістери у пачці

(33692500-2 – Розчини для ін’єкцій)

Ketamine N01AX03 амп. 600

Запропонований учасником товар за медико – технічними властивостями повинен відповідати наступним медико – технічним вимогам:
1. Ціна на предмет закупівлі повинна бути сформована відповідно до вимог чинного законодавства;
2. Лікарські засоби повинні бути зареєстрованими на території України та входити до Національного переліку основних лікарських засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. № 333 (зі змінами);
3. Термін придатності предмету закупівлі на момент поставки повинен складати не менше 80% від терміну використання визначеного виробником;
4. Форма випуску повинна відповідати таким, що вказані описі та кількісних вимогах до предмету закупівлі;
5. Учасник повинен мати право на провадження діяльності з оптової або роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Національного переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків лікарських засобів та кількості потреби на 2022 рік, середньої вартості препаратів, яка розрахована за результатами аналізу публічно доступної інформації з системи електронних закупівель ProZorro, з метою безперебійної роботи медичного закладу в частині якісного надання медичних послуг.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 126000,00 грн. (сто двадцять шість тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


04.02.2022р.Послуги з розподілу електричної енергії –
ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
(переговорна (скорочена) процедура закупівлі)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-02-04-011567-b
(оголошення від 04.02.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Відкрите акціонерне товариство «Тернопільобленерго» є єдиним постачальником послуг з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом на території Тернопільської області. Відповідно до відомостей офіційного веб-сайту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, розділу «Ліцензування (Адмінпослуги)» – «Реєстри НКРЕКП» оприлюднено реєстр суб’єктів природних монополій у сфері енергетики. ВАТ «Тернопільобленерго» зазначено в Реєстрі суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики на території Тернопільської області (станом на 31.01.2022) під номером 53. Тобто, послуги з розподілу електричної енергії можуть бути надані тільки певним постачальником, так як з технічних причин конкуренція відсутня. Отже, лікарня, як Споживач, через відсутність конкуренції з технічних причин, не має можливості забезпечуватись послугами з розподілу електричної енергії іншими організаціями. Дані послуги можуть бути надані лише постачальником в особі Учасника – ВАТ «Тернопільобленерго». Інша альтернатива відсутня. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, у даному випадку необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану згідно розрахунків комунальних послуг по КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2273. Необхідність закупівлі послуг з розподілу електричної енергії – 260 000 кВт/год., забезпечення (компенсації) перетікань реактивної електроенергії – 69 000 кВАр/год.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Місцевий бюджет або власні надходження, 416 665 грн. 00 коп. (чотириста шістнадцять тисяч шістсот шістдесят п’ять гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


28.01.2022р.Послуги з теплопостачання
(переговорна процедура закупівлі)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-01-28-011423-b
(оголошення від 28.01.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Приміщення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» підключене до котельної установки, розташованої на території лікарні та локальної тепломережі, що перебувають у використанні ПП «Екогеологія», яке забезпечує лікарню тепловою енергією та яке є орендарем приміщення котельні на підставі Договору оренди майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Шумського району від 14.05.2018 року, що знаходиться на балансі лікарні. Теплові мережі технічно приєднані та пов’язані з твердопаливними опалювальними котлами, які належать ПП «Екогеологія» на праві власності. Лише ПП «Екогеологія» має право та технічну можливість здійснювати технічне обслуговування вказаних котлів. Ніякий інший суб’єкт господарювання не в змозі забезпечити тепловою енергією у вигляді пари та гарячої води приміщення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня». Будь-які інші теплокомунікації, які б могли бути підведені до приміщень лікарні та забезпечити їх тепловою енергією відсутні. Тобто, послуги з постачання теплової енергії можуть бути надані тільки певним постачальником, так як з технічних причин конкуренція відсутня (довідка Шумської міської ради від 27.01.2022 №03-03/169). Отже, лікарня, як Замовник, через відсутність конкуренції з технічних причин, не має можливості забезпечуватись послугами з постачання теплової енергії іншими організаціями. Дані послуги можуть бути надані лише постачальником в особі Учасника – ПП «Екогеологія». Інша альтернатива відсутня. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону.
Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Державних стандартів.
Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені або збільшені залежно від реального фінансування видатків та фактичної потреби та у разі зміни тарифу у відповідності до ст.20 Закону України «Про теплопостачання».

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану згідно розрахунків комунальних послуг по КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2271. Необхідність закупівлі послуг теплопостачання – 1100 Гкал.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Місцевий бюджет, інші бюджети або власні надходження, 2 902 600,00 грн. (два мільйони дев’ятсот дві тисячі шістсот гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


27.01.2022р.Послуги з централізованого водопостачання
(переговорна (скорочена) процедура закупівлі)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-01-27-013517-b
(оголошення від 27.01.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Комунальне підприємство «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради є єдиним постачальником послуг з централізованого водопостачання та водовідведення за регульованим тарифом на території міста Шумськ. Відповідно до відомостей офіційного веб-сайту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, розділу «Ліцензування (Адмінпослуги)» – «Реєстри НКРЕКП» оприлюднено реєстр суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. Комунальне підприємство «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради зазначено в Реєстрі суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері централізованого водопостачання та водовідведення в Тернопільській області м. Шумськ (станом на 31.12.2021) під номером 36. Відповідно не укладання договору з Комунальним підприємством «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради може призвести до небажаних наслідків, які можуть вплинути на роботу КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня». Тобто, послуги з водопостачання можуть бути надані тільки певним постачальником, так як з технічних причин конкуренція відсутня. Отже, лікарня, як Замовник, через відсутність конкуренції з технічних причин, не має можливості забезпечуватись послугами з водопостачання іншими організаціями. Дані послуги можуть бути надані лише постачальником в особі Учасника – КП «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради. Інша альтернатива відсутня. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, у даному випадку необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону.
Виконавець зобов’язується надавати Споживачеві послуги з централізованого водопостачання (далі – Послуги) за тарифами, встановленими відповідно до законодавства.
Виконавець забезпечує якість питної води відповідно до вимог державних санітарних норм і правил з тиском питної води відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами, на межі інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та інженерно-технічних систем споживача.
Послуги надаються споживачеві безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану згідно розрахунків комунальних послуг по КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2272. Необхідність закупівлі послуг водопостачання – 11 900 м3.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Місцевий бюджет або власні надходження, 307 020,00 грн. (триста сім тисяч двадцять гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


27.01.2022р.Послуги з централізованого водовідведення
(переговорна (скорочена) процедура закупівлі)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-01-27-009102-b
(оголошення від 27.01.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Комунальне підприємство «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради є єдиним постачальником послуг з централізованого водопостачання та водовідведення за регульованим тарифом на території міста Шумськ. Відповідно до відомостей офіційного веб-сайту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, розділу «Ліцензування (Адмінпослуги)» – «Реєстри НКРЕКП» оприлюднено реєстр суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. Комунальне підприємство «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради зазначено в Реєстрі суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері централізованого водопостачання та водовідведення в Тернопільській області м. Шумськ (станом на 31.12.2021) під номером 36. Відповідно не укладання договору з Комунальним підприємством «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради може призвести до небажаних наслідків, які можуть вплинути на роботу КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня». Тобто, послуги з водопостачання та водовідведення можуть бути надані тільки певним постачальником, так як з технічних причин конкуренція відсутня. Отже, лікарня, як Замовник, через відсутність конкуренції з технічних причин, не має можливості забезпечуватись послугами з водопостачання іншими організаціями. Дані послуги можуть бути надані лише постачальником в особі Учасника – КП «Шумськкомунсервіс» Шумської міської ради. Інша альтернатива відсутня. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, у даному випадку необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону.

Виконавець зобов’язується надавати споживачеві послуги з централізованого водовідведення за тарифами, встановленими відповідно до законодавства.
Виконавець забезпечує якість надання послуг відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами, на межі інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та інженерно-технічних систем споживача.
Послуги надаються споживачеві безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану згідно розрахунків комунальних послуг по КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2272. Необхідність закупівлі послуг водовідведення – 11 900 м3.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Місцевий бюджет або власні надходження, 279 769,00 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.


18.01.2022р.Паливо – ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-01-18-006867-a
(оголошення від 18.01.2022р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Предмет закупівлі та обсяги:

№ з/п Найменування товару Одиниця

виміру

Кількість Вимоги
1. Бензин А-92  л 4000 Талони на пальне мають містити вказівку на вид (марку) Товару та номінал. 

Якість товарів повинна відповідати діючим державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого виду товару.

2. Дизельне паливо  л 6000

Відпуск товару має здійснюватись через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС), що облаштовані для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 р. № 1442 (зі змінами та доповненнями). 

Відстань від розташування АЗС до місцезнаходження Замовника має бути не більше 5 км. 

Товари повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено сертифікатом відповідності на кожен вид товару. Сертифікати відповідності мають бути від того ж самого виробника, продукція якого планується для постачання. 

Учасник повинен надати інформацію, передбачену п. 8 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 р. № 1442 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1159 (зі змінами та доповненнями), а саме:  суб’єкт    господарювання,    що    здійснює   торгівлю
нафтопродуктами,   зобов’язаний   надати   споживачеві  необхідну, доступну,  достовірну та своєчасну інформацію про нафтопродукти, а також  на  вимогу  споживача – копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність. 

Суб’єкт господарювання зобов’язаний проінформувати споживача про можливість виникнення внаслідок поводження з нафтопродуктами небезпеки для життя, здоров’я споживача та його майна, навколишнього природного середовища. 

Термін дії талонів повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання (передачі). У випадку закінчення терміну дії талонів строк їх дії повинен продовжуватись, або вони змінюються на нові.

Учасник повинен гарантувати, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2210, а також за результатами аналізу українського ринку нафтопродуктів та з урахуванням середньої ціни на пальне по Україні станом на 18.01.2022. 

Очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 320000,00 грн. (триста двадцять тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ.

06.12.2021р. Дерев’яні конструкційні матеріали – ДК 021:2015: 44190000-8 Конструкційні матеріали різні (44191300-8 Деревностружкові плити) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-12-06-014657-c
(оголошення від 06.12.2021р.)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Товар повинен виготовлятися з ЛДСП класу емісії Е1.
Доставка до місцезнаходження Замовника, завантажувально-розвантажувальні роботи, занесення до приміщень, де товар має бути встановлений, здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника (вартість зазначених робіт повинна бути включена до вартості ціни пропозиції).
Збірка товару, монтажні роботи та регулювання товару на місці здійснюються за рахунок Постачальника (вартість зазначених робіт повинна бути включена до вартості ціни пропозиції).
Якщо поставлений товар виявиться таким, що не відповідає заявленій якості, розміру або кольору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3 робочих днів з моменту виявлення дефектного товару. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
До моменту укладання договору учасник-переможець повинен провести самостійно заміри для перевірки та уточнення габаритів предмета закупівлі, остаточно узгодити кольори матеріалів.
Не допускається поставка виставочних та (або) дослідних зразків Товару.
Інші вимоги щодо даної закупівлі, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.

2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2210, з урахуванням середньої вартості товару по раніше укладених аналогічних договорах за результатами проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, а також з урахуванням наявності бюджетного фінансування. Закупівля здійснюється з метою облаштування хірургічного відділення, в якому завершується капітальний ремонт.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 47 000,00 грн. (сорок сім тисяч гривень нуль копійок).


19.11.2021р. Електрична енергія – ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-11-19-006213-a
(оголошення від 19.11.2021р.)

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі

Конкретне найменування закупівлі Електрична енергія
Код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товару вул. Енергетична 1, м. Шумськ, Тернопільська область, Україна, 47100
Строк поставки товару Цілодобово до 31.12.2022 включно. Початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в Заяві – приєднання

 

Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості

№ з/п Найменування Товару Категорія площадки вимірювання Споживача Клас напруги Одиниці виміру Кількість Частота, Гц
1 Електрична енергія Група «Б» І тис.кВт/год 260       50

Особливі вимоги до предмету закупівлі
Постачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України:
– Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами);
– Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
– Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
– Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»;
– Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312.
– Іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії».
Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів Замовника.
Послуги з передачі та розподілу електричної енергії
До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.
Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником. До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії.
Приймання – передача електричної енергії, поставленої Постачальником та прийнятої Споживачем/Замовником у звітному місяці, оформлюється шляхом підписання уповноваженими особами Сторін щомісячних актів приймання-передачі.
Вимоги щодо якості електричної енергії
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014. Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.
Постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу.
Постачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються Споживачу за цим Договором відповідно до Постанови НКРЕКП № 375 від 12.06.2018р., що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання.
2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2022 рік по КЕКВ 2273, беручи до уваги обсяги використання електричної енергії у 2021 році та кількості потреби на 2022 рік, а також середньої вартості ціни за 1 кВт товару, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників та з урахуванням відсотку коливання росту ціни.
Закупівля здійснюється з метою безперебійної роботи медичного закладу та для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів Замовника.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: кошти місцевого бюджету/власні кошти, 1 170 000,00 грн. (один мільйон сто сімдесят тисяч гривень нуль копійок).


12.11.2021р. Наркозно-дихальний апарат – ДК 021:2015: 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-11-12-016825-a
(оголошення від 12.11.2021р.)

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам. Відповідність технічних характеристик Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація.
Товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

Медико-технічні вимоги

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 3110, наявності потреби до кінця 2021 року, а також середньої вартості предмету закупівлі, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Закупівля аудіометра здійснюється у зв’язку із появою нових вимог НСЗУ по пакету «Хірургія одного дня» Програми медичних гарантій на 2022 рік.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 780 000,00 грн. (сімсот вісімдесят тисяч гривень нуль копійок).


11.11.2021р. Обладнання для реєстрації медичної інформації – ДК 021:2015: 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-11-11-014616-a
(оголошення від 11.11.2021р.)

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам. Відповідність технічних характеристик Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація.
Товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

Медико-технічні вимоги до Тест-смужки для глюкометра у кількості 3 уп.

Медико-технічні вимоги до Пульсоксиметра у кількості 20 шт.

Медико-технічні вимоги до Аудіометра у кількості 1 шт.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 3110, 2210 та 2220, наявності потреби до кінця 2021 року, а також середньої вартості предмету закупівлі, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Закупівля аудіометра здійснюється у зв’язку із появою нових вимог НСЗУ по пакету №7 «Медична допомога при пологах» Програми медичних гарантій на 2022 рік.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 290 000,00 грн. (двісті дев’яносто тисяч гривень нуль копійок).


10.11.2021р. Кольпоскоп – ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (33164100-8 – Кольпоскопи, НК 024:2019: 10960 Кольпоскоп)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-11-10-014320-a
(оголошення від 10.11.2021р.)

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам. Відповідність технічних характеристик Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація.
Товар повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

Медико-технічні вимоги

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 3110, наявності потреби до кінця 2021 року, а також середньої вартості даного обладнання, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Дана закупівля здійснюється у зв’язку із появою нових вимог НСЗУ по пакету №15 «Ведення вагітності в амбулаторних умовах» Програми медичних гарантій на 2022 рік.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень нуль копійок).


13.10.2021р. ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – Автоматичний інжектор для комп’ютерної томографії.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-10-13-006328-b

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Товар повинен відповідати необхідним технічним, якісним та кількісним характеристик до предмету закупівлі, встановленим у Додатку №2 тендерної документації.
Відповідність технічних характеристик товару вимогам технічного завдання повинна бути підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації; настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису, сертифікатів чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням документів.
Товар що закуповується, повинен бути зареєстрований в Україні та/або дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства.
Товар має бути новим, раніше ніде не встановленим і не використаним для демо-цілей. Товар має поставлятися в фірмовій упаковці виробника (2020 або 2021 року виготовлення.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 3110, з метою безперебійної роботи медичного закладу в частині якісного надання медичних послуг.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/або кошти НСЗУ, 460 000,00 грн. (чотириста шістдесят тисяч гривень нуль копійок).


24.09.2021р. Меблі для неврологічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» – ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-09-24-004172-b

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
товар повинен виготовлятися з ЛДСП класу емісії Е1;
доставка до місцезнаходження Замовника, завантажувально
розвантажувальні роботи, занесення до приміщень, де товар має бути встановлений, здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника;
збірка товару, монтажні роботи та регулювання товару на місці здійснюються за рахунок Постачальника;
якщо поставлений товар виявиться таким, що не відповідає заявленій якості, розміру або кольору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3 робочих днів з моменту виявлення дефектного товару (всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник);
до моменту укладання договору учасник-переможець повинен провести самостійно заміри для перевірки та уточнення габаритів предмета закупівлі, остаточно узгодити кольори матеріалів;
Не допускається поставка виставочних та (або) дослідних зразків Товару.
Інші вимоги щодо даної закупівлі, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2210, а також з урахуванням наявності бюджетного фінансування.
Закупівля здійснюється з метою облаштування новими більш сучасними меблями неврологічного відділення, в якому нещодавно було закінчено капітальний ремонт.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 109 000,00 грн. (сто дев’ять тисяч гривень нуль копійок).


13.09.2021р. Фармацевтична продукція – ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-09-13-012028-b

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у Додатку №2 тендерної документації.Лікарські засоби повинні бути зареєстрованими на території України та входити до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 року №333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року №1081).
Відповідність технічних характеристик товару вимогам технічного завдання повинна бути підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації; настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису, сертифікатів чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням документів.
Термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен складати не менше 80% від терміну використання визначеного виробником.
2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків фармацевтична продукція та кількості потреби на 2021 рік, середньої вартості фармацевтична продукція, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників, з метою безперебійної роботи медичного закладу в частині якісного надання медичних послуг.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 620 000,00 грн. (шістсот двадцять тисяч гривень нуль копійок).


20.05.2021р. Медичні розчини – ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-05-20-009723-b від

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Лікарські засоби повинні бути зареєстрованими на території України та входити до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 року №333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року №1081).
Термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен складати не менше 80% від терміну використання визначеного виробником.
Поставка лікарських засобів має здійснюватися в необхідній кількості та необхідної якості протягом встановленого періоду для поставки товару згідно заявки замовника не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання відповідної заявки.
Учасник повинен мати право на провадження діяльності з оптової або роздрібної торгівлі лікарськими засобами.
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Більш детальні вимоги щодо даної закупівлі та медико-технічні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків інфузійних та ін’єкційних розчинів та кількості потреби до кінця 2021 року, а також середньої вартості медичних розчинів, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Закупівля здійснюється з метою безперебійної роботи медичного закладу та надання якісних послуг пацієнтам закладу відповідно до вимог чинного законодавства.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 1 110 000,00 грн. (один мільйон сто десять тисяч гривень нуль копійок).


13.05.2021р. Шовні матеріали – ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-05-13-004344-c

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у Додатку №2 тендерної документації.
Відповідність технічних характеристик товару вимогам технічного завдання повинна бути підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації; настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису, сертифікатів чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням документів.
Товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні, гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.
2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків шовних матеріалів та кількості потреби до кінця 2021 року, а також середньої вартості шовних матеріалів, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників та із врахуванням середньої ціни на дані матеріали на ринку.
Дана закупівля здійснюється з метою безперебійної та якісної роботи медичного закладу в частині надання послуг з операційних втручань.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень нуль копійок).


22.04.2021р. Медичні матеріали різні – ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-04-22-011814-a

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у Додатку №2 тендерної документації.
Відповідність технічних характеристик товару вимогам технічного завдання повинна бути підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації; настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису, сертифікатів чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням документів.
Товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні, гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.
2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків розхідних матеріалів та кількості потреби на 2021 рік, середньої вартості медичних матеріалів, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників, з метою безперебійної роботи медичного закладу в частині якісного надання медичних послуг.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 1 570 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят тисяч гривень нуль копійок).


18.06.2021р. Меблі для терапевтичного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» – ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-06-18-011773-c

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
товар повинен виготовлятися з ЛДСП класу емісії Е1;
доставка до місцезнаходження Замовника, завантажувально-розвантажувальні роботи, занесення до приміщень, де товар має бути встановлений, здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника;
збірка товару, монтажні роботи та регулювання товару на місці здійснюються за рахунок Постачальника;
якщо поставлений товар виявиться таким, що не відповідає заявленій якості, розміру або кольору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3 робочих днів з моменту виявлення дефектного товару (всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник);
до моменту укладання договору учасник-переможець повинен провести самостійно заміри для перевірки та уточнення габаритів предмета закупівлі, остаточно узгодити кольори матеріалів;
Не допускається поставка виставочних та (або) дослідних зразків Товару.
Інші вимоги щодо даної закупівлі, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2210, а також з урахуванням наявності бюджетного фінансування.
Закупівля здійснюється з метою облаштування новими більш сучасними меблями терапевтичного відділення, в якому нещодавно було закінчено капітальний ремонт.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 115 000,00 грн. (сто п’ятнадцять тисяч гривень нуль копійок).


03.08.2021р. ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-08-03-003728-b

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у Додатку №2 тендерної документації.
Відповідність технічних характеристик товару вимогам технічного завдання повинна бути підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації; настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису, сертифікатів чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням документів.
Товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні, гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків лабораторних реактивів та кількості потреби на 2021 рік, середньої вартості лабораторних реактивів, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників, з метою безперебійної роботи медичного закладу в частині якісного надання медичних послуг.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень нуль копійок).


06.08.2021р. ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-08-06-007736-a

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Товар повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у Додатку №2 тендерної документації.
Відповідність технічних характеристик товару вимогам технічного завдання повинна бути підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації; настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису, сертифікатів чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням документів.
Товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні, гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фінансового плану КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» на 2021 рік по КЕКВ 2220, фактичних залишків розхідних матеріалів та кількості потреби на 2021 рік, середньої вартості медичних матеріалів, яка розрахована в результаті отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників, з метою безперебійної роботи медичного закладу в частині якісного надання медичних послуг.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Кошти від НСЗУ, 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень нуль копійок).